Total de visualitzacions de pàgina:

19/7/09

Vacances


Amb les opos, no hi va haver sort. I ho dic en passat perquè des del dia 1 de juliol, "la data", estic de vacances: Murphy se'm va aparéixer per fotre'm la festa, encara que, tot i que jo no en tenia massa esperances, l'última temporada si que m'hi vaig agobiar i això sempre duu una miqueta de cuquet els dies abans de l'examen.
Ara, que ja m'he assabentat que algunes companyes o amigues o conegudes (i també en masculí) han aprovat, pense "l'any que ve serà el meu" i hui, després d'un dia esplèndid de platja, els hi escric per felicitar-los i per encoratjar aquells que s'han quedat sense la plaça desitjada. Xics, xiques, és qüestió de temps.

BONES VACANCES



4 comentaris:

Lluvia ha dit...

Igualment perla dolça de la capital de la ribera alta!!!!
Ara ja de festes, veritat? Voliem passar ahir a vore-vos però a la fi s´ens complica un poquet la cosa i hui ens en anem a Oliva Nova, aprofitar l´apartament de platja, per fi quasi 2 dies per a nadar, pendre el solet...Què ganes!!!
Un mega abrasot per als 2.

Carmeta ha dit...

Gràcies Anna! El teu ordinador està en intensius...

Lluvia ha dit...

Jajajaja no havia llegit el teu comentari jajaja què bona!!! COm et deia, el cd era el correcte???
XXOO

miquelet ha dit...

Hola Carmeta. Sí, estic viu, però he estat desaparegut temporalment (i una mica forçadament) de l'escena bloggera. Ara que ja no tinc l'impediment d'abans estic replantejant-me reprendre el bloc, però encara tinc que agafar el temps i la constància necessària per a això.
Sent, per una part, que no hages pogut traure l'enyorada plaça, però et felicite perquè t'hagen enviat a la meua ciutat. Estic segur que t'agradarà.
I per al que et faça falta, aquí tens un amfitrió que t'aconsellarà en la teua estada a Elx i que et podrà fer de guia per a veure els seus millors racons.
Llàstima que no estigues per a veure una de les coses que més m'emociona d'aquest món: El Misteri d'Elx (i això que sóc ateu, he, he).
Bé, esper que estigues passant un bon estiu i ja saps que aquí em tens pel que faça falta.

Un beset.