Total de visualitzacions de pàgina:

2/9/11

Un estiu a tot color


Hui plou. Fa la sensació que torna la tardor. Jo, de moment, encara estic de vacances forçades ja que en lloc d'incorporar-me al centre de destinació, m'he incorporat a les llistes de l'INEM. Enguany la cosa es presentava ja difícil des de finals de curs, així que m'he afanyat a gaudir intensament de l'estiu. Sabeu la sensació que teníem de xicotets sobre la durada de l'estiu? Era immensament llarg, perquè no paràvem de fer coses, doncs això he sentit enguany, que l'he aprofitat per viatjar, descansar, visitar familiars, eixir a les festes de carrer, rebre convidats a casa, organitzar material opositor i arxius de l'ordinador, netejar, però sobretot per llegir:
Un parell de viatges a la llibreria per fer-ne la tria personal, un altre per deixar-me recomanar per la llibretera i dos o tres recomanacions de Paraula han omplit el meu temps de gaudi.
És curiós com a l'estiu les lectures em deixen un record més intens, són eixes les que recorde i recomane més vegades, pot ser perquè les relacione amb els llocs en què les he llegides o perquè el meu cap està lliure de preocupacions, però acaben per marcar-me més que les lectures d'hivern.
Mirant-ho bé, si enguany el meu estiu s'allarga...podré llegir més, intensament.

2 comentaris:

Lluvia ha dit...

M´encanta com has ficat les fotos...quin programa has gastat?? què tal "tanta vida"? jo ara estic llegint un d´educacio infantil "Cómo hablar para que tus hijos te escuchen y como escuchar para que tus hijos te hablen" era molt car, pero es a la prestageria particular (dels educadors i/o pares) com els vestits negres als armaris...IMPRESCINDIBLE!!!
Mil besets

Ricardo Miñana ha dit...

Hola paisana, tienes un encantador espacio.
un saludo.