Total de visualitzacions de pàgina:

21/1/09

El foc a l'hivern és mig aliment

Rescatant aquells sis plaers quotidians de què parlàrem alguns posts enrere, hui per hui, puc acabar d'acomplir un d'aquells que vaig deixar a mitges...LA LLLAR! (sobretot des de la factura dels senyors Iberdrola!)





I és que he estat navegant per buscar el significat del foc i he trobat coses molt interessants, tot i que en tinc una visió particular:


Estic d'acord en què el foc és símbol de germanor: a casa dels pares, a ningú se li ocorria anar a una altra estança que no fóra on hi havia la xemeneia, així que compartíem bones xarrades, a la vora del foc.


També ens servia per mantindre calents els plats, mentre arribaven uns i altres, per tant, no feiem us del microones. Al mateix temps, féiem carxofes i -poca- carn a la brasa, que ja se sap el perill del greix als tubs.





A més, em transmet calma, tranquil·litat, el simple fet d'observar la flama, amb els llums i la televisió apagats i escoltant els esclafits de la llenya en cremar.


Ara bé, mantindre els ulls oberts al costat del foc em resulta una miqueta complicat...m'entra una soneguera...


Finalment, no sé si el foc és purificador, o si simbolitza l'infern...si és així, deixeu-me estar-hi fins que faça menys fred!

1 comentari:

Lluvia ha dit...

Mmm això es digne de veure!!! ja sembla mega acollidor, enhorabona parella!!!
Un mega abrasot i molt bon cap de setmana amb foc