Total de visualitzacions de pàgina:

2/9/08

Continue de "vacances"!


Sí.


Pegant una ullada a blogs amics, i als dels amics dels amics he vist que aquests dies tothom s'incorpora a la rutina. Doncs bé, jo com a bona interina, encara sóc a casa esperant aquella telefonada per començar el curs escolar, enguany ja crec que sí, amb vacant a València província.

Encara em queden dies per acabar la faena que porte fent tot l'estiu, ja me'n queda poca. Però també em queden dies per anar a la platja, per gitar-me tard i alçar-me...tard, també.

Ara bé, tot i que encara no estic amb el xip de tornar a la vida, enguany m'he proposat preparar-me opos seriosament, ja d'una vegada, així que si a poc a poc veieu queno escric massa, o que els posts van sobre assumptes d'opos, no m'ho tingueu en compte, em lleven moltes hores de gaudi!


Mentrestant...bon començament de curs a tots! Jo demà me'n vaig a la platja!

2 comentaris:

Lluvia ha dit...

Com quedà la platja?? jeje espere que genial....Per cert...MOLTISSIMES FELICITATS!!!! Hui és el dia, no??? Ale a disfrutar a tope, que Dani et regale moltes coses jaja i sobre tot que tingues uns 27 realment magics, que t´ho mereixes!!!!

Un mega abrasot.

ANA

PD: felicitats també de part d´Enrique

Carmeta ha dit...

Moltes Gràcies!!!!

Jo finalment no vaig anar a la platja...però vaig anar al mercat, ;D

besets